Revit MEP Family chuyên sâu

With no prior experience, you will have the opportunity to walk through hands-on examples with Hadoop and Spark frameworks, two of the most common in the industry. You will be comfortable explaining the specific components and basic processes of the Hadoop architecture, software stack, and execution environment. In the assignments you will be guided in how data scientists apply the important concepts and techniques such as Map-Reduce that are used to solve fundamental problems in big data. You`ll feel empowered to have conversations about big data and the data analysis process.

1.922 học viên đã đăng ký

The primary goal of this quick start guide is to introduce you to Unreal Engine 4`s (UE4) development environment. By the end of this guide, you`ll know how to set up and develop C++ Projects in UE4. This guide shows you how to create a new Unreal Engine project, add a new C++ class to it, compile the project, and add an instance of a new class to your level. By the time you reach the end of this guide, you`ll be able to see your programmed Actor floating above a table in the level.

This quick start guide shows you how to add assets to your Unreal Engine (UE4) games. By the end of this guide, you`ll know how to use the Project Browser to create new projects and navigate the Content Browser to find and add content. You`ll also know where to find information on the FBX Content Pipeline while learning how to use the Material Editor to modify Materials before applying them to a Static Mesh Actor. 

Main Features

  • Achieve Hollywood best quality visuals out of the box.
  • With complete C++ source code access, you can study.
  • Comes with designer-friendly Blueprint visual scripting.
  • Unreal Engine provides Robust Multiplayer Framework.
  • The built-in Cascade visual effects editor enables particles.
  • Unreal Engine 4`s Material Editor makes use of physically-based.

What is the target audience?

  • You might be thinking, all of the above – and that is fine. But as a complete beginner learning Unreal Engine 4.
  • The rendering system in Unreal Engine 4 is an all-new, DirectX 11 pipeline that includes deferred shading.

Learning a new game engine as a complete beginner is very intimidating. There are a lot of tutorials, documentation and advice already out but how do you start and proceed with learning Unreal Engine 4 is unclear. You get pulled into many different directions and end up confused and overwhelmed.

I have spent a lot of time deconstructing what it takes to learn a game engine from scratch. What it is that you should focus on first and what you should avoid until later.

Tổng quan Family

1
1.1 Cấu trúc quản lý Family trong Revit
2
1.2 Định dạng family và family template
3
1.3 Các nguồn cung cấp family và lưu ý về cách sử dụng family
4
1.4 Phương pháp thu thập family từ dự án khác

Tạo hình cơ bản

1
2.1 Cơ bản về giao diện tạo hình
2
2.2 Tạo hình khối đặc
3
2.3 Tạo hình khối rỗng
4
2.4 Phương pháp kết hợp khối đặc và rỗng để tạo ra hình khối phức tạp

Kỹ thuật ràng buộc tham số

1
3.1 Tham số là gì?
2
3.2 Kiểu tham số
3
3.3 Phương pháp tạo và quản lý tham số
4
3.4 Thực hành tạo dàn lạnh FCU

MEP connector

1
4.1 Connector là gì
2
4.2 Duct connector
3
4.3 Pipe Connector
4
4.4 Electrical connector
5
4.5 Cable tray, conduit connector
6
4.6 Thực hành tạo AHU

Tham số nâng cao

1
5.1 Các tham số điều kiện và hàm toán học
2
5.2 Các tham số dạng lookup table
3
5.3 Tham số dạng mảng
4
5.4 Share parameter
5
5.5 Thực hành tạo co uPVC
6
5.6 Thực hành tạo mặc bích thép

Nesting và shared family

1
6.1 Nesting family là gì?
2
6.2 Phương pháp tạo nesting family
3
6.3 Thành hành tạo Van

2D family

1
7.1 Detail
2
7.2 Tạo chi tiết lắp đặt quạt
3
7.3 Symbol
4
7.4 Thực hành tạo công tắc, ổ cắm điện

Tạo family từ những model được vẽ bằng các phần mềm khác

1
8.1 Tạo family từ file sketchup
2
8.2 Tạo family từ file CAD 3D
3
8.3 Tạo family từ một số định dạng khác(như inventer, solidwork, …)
4
8.4 Thực hành

Tạo title block

1
9.1 Hướng dẫn tạo title block cho công ty
2
9.2 Thực hành

Material

1
10.1 Cơ bản về material
2
10.1 Hướng dẫn tạo vật liệu trong revit
3
10.3 Hướng dẫn gán vật liệu cho family
4
10.4 Thực hành
Faq Content 1
Faq Content 2

Be the first to add a review.

Vui lòng, đăng nhập để đánh giá.
Đăng ký
Cam kết hoàn tiền nếu không hài lòng

bao gồm

14hours
41 lectures
Học trọn đời
Truy cập trên mọi thiết bị